بازاریابی مستقیم

بازاریابی مستقیم:

🔹 بازاریابی مستقیم روشی است که در آن تولیدکنندگان بدون استفاده از هیچ گونه واسطه‌ای مانند خرده فر وشان و عمده فروشان با خریدار ارتباط برقرار می‌کنند که معمول ترین رو آن فروش اینترنتی و ارسال پستی محصول است.

🔹 بازاریابی مستقیم سبب کاهش هزینه های واسطه می‌شود در نتیجه شما می‌توانید سرمایه بیشتری را صرف تبلیغات محصولتان کنید. این روش اطلاعاتی از آدرس، شماره تلفن و وضعیت کلی مشتریان را در اختیارتان می‌گذارد و شما می‌توانید در زمان های مختلف از طریق پیامک با مشتریانتان ارتباط بگیرید.

🔹 بازاریابی مستقیم به شما امکان می دهد که وارد بازاریابی رابطه‌ای شوید. این نوع بازریابی به شما کمک می کند که به صورت فرد به فرد با مشتریانتان ارتباط بگیرید و روابط قوی تری بسازید و در نتیجه بیشتر از رقیبانتان مشتری دائمی داشته باشید.

🔹 این روش برای مشتریان نیز سودمند است. آنان می‌توانند در هرساعت از شبانه رو خرید کنند؛ دروقتشان صرفه جویی کنند و از میان گستره وسیعی از محصولات ویژگی ها و قیمت های گوناگون را باهم مقایسه کنند.

🔹 بدیهی است که بازاریابی غیرمستقیم نیز نیازمند تبلیغات است که از کانال ها و روش های گوناگونی انجام می‌شود. هوشیار بودن در این عرصه، د اشتن فعالیت و پیروی از روش های به روز می‌تواند در موفقیت شما تاثیرگذار باشد.

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

, ,

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست