Mastercard از هوش مصنوعی برای تعامل موثرتر با مشتری کمک می‌گیرد

اخبار هوش مصنوعی

Mastercard از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شناسایی روندهای خرد و ارائه تجربیات مشتری مرتبط در زمان واقعی به‌منظور تعامل موثر با مشتری استفاده می‌کند. به گزارش هوشیو، بازه توجه مصرف‌کننده روز‌به‌روز کوتاه‎تر می‌شود و دلیل خوبی هم دارد. هر روز، مردم با تقریباً ۱۰۰۰۰ پیام تبلیغاتی بمباران می‌شوند. در این میان، بسیاری از […]

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy