Mastercard از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شناسایی روندهای خرد و ارائه تجربیات مشتری مرتبط در زمان واقعی بهمنظور تعامل موثر با مشتری استفاده میکند. به گزارش هوشیو، بازه توجه مصرفکننده روزبهروز کوتاهتر میشود و دلیل خوبی هم دارد. هر روز، مردم با تقریباً ۱۰۰۰۰ پیام تبلیغاتی بمباران میشوند. در این میان، بسیاری از […]
نوشتههای تازه
بایگانیها
دستهها
اطلاعات
نوشتههای تازه
- متفکر آزاد خبر داد: حمایت مجلس از شرکت های دانش بنیان شهریور 1, 1402
- رینوفست؛ خلاقیتی از نوع مخترعان کوچک شهریور 1, 1402
- رینوتکس صرفا یک نمایشگاه نیست شهریور 1, 1402
- انتقال نیازهای فناورانه آب منطقه ای به شرکت های دانش بنیان در رینوتکس۲۰۲۳ شهریور 1, 1402
برچسبها
Authentication
cisco
Container
DevOps
ISE
Protocol
tunnel
VMware
VPN
آموزش
احراز هویت
ارزش پیشنهادی
استراتژی
امنیت
اهداف
بازاریابی
بخش بندی
برنامه ریزی
بودجه ریزی
توسعه
دوره
راه اندازی کسب و کار
سرمایهای
سرور
سینرژی
شبکه
شبکه سازی
شریک استراتژیک
طرح
عملیات
فناورانه
فناوری
لایه دسترسی
لینوکس
مجازی سازی
مشتری
نوآوری
همکاری
هک
کارآفرینی
کارت امتیازی متوازن
کارکنان
کانتینر
کایزن
کسب و کار
آخرین دیدگاهها