تاکسی اینترنتی تپسی ویژگی جدیدی را به نسخه وباپلیکیشن خود اضافه کرده که به کاربرانش امکان میدهد، با چتبات مبتنی بر هوش مصنوعی Chat GPT گفتگو نمایند. این ویژگی در بخش سرویسهای سایت تپسی تحتعنوان «از هوش مصنوعی بپرس!» مشخص گردیده و به کاربران اجازه میدهد با استفاده از زبان طبیعی با این چتبات ارتباط […]
نوشتههای تازه
بایگانیها
دستهها
اطلاعات
نوشتههای تازه
- شفافیت در هوش مصنوعی چیست؟ اسفند 27, 1401
- معرفی ۱۰ پلتفرم برتر مدیریت داده اسفند 27, 1401
- با هوش مصنوعی معاملات امنتر و راحتتر از همیشه در دیوار اسفند 27, 1401
- دکتر افشین: صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر فولاد مبارکه بزرگترین صندوق خطرپذیر کشور است اسفند 27, 1401
برچسبها
Authentication
cisco
Container
DevOps
ISE
Protocol
tunnel
VMware
VPN
آموزش
احراز هویت
ارزش پیشنهادی
استراتژی
امنیت
اهداف
بازاریابی
بخش بندی
برنامه ریزی
بودجه ریزی
توسعه
دوره
راه اندازی کسب و کار
سرمایهای
سرور
سینرژی
شبکه
شبکه سازی
شریک استراتژیک
طرح
عملیات
فناورانه
فناوری
لایه دسترسی
لینوکس
مجازی سازی
مشتری
نوآوری
همکاری
هک
کارآفرینی
کارت امتیازی متوازن
کارکنان
کانتینر
کایزن
کسب و کار
آخرین دیدگاهها