بهترین زمان خرید کالا از دیجی‌کالا شروع شد

در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با نزدیک شدن به فصل پاییز، هر سال کمپین بزرگ «بازگشت به مدرسه» طراحی و اجرا می‌شد. و در هنگام اجرای کمپین‌های بازگشت به مدرسه، کالاهای مرتبط با مدرسه و دانشگاه با تخفیف‌های متنوعی به فروش می‌رسید.

این کمپین با هدف ایجاد فرصت خرید کالا به‌صرفه‌تر برای مشتری‌ها و شرایط فروش بیشتر برای فروشندگان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شد.

امسال اما این کمپین، با عنوان «بهترین زمان خرید» طراحی و در حال اجراست. در این کمپین، علاوه‌ بر لوازم التحریر مورد نیاز برای مدرسه و دانشگاه، فرصت خرید یا فروش کالاهای متنوع‌تری در دسته‌بندی‌های مختلف برای خریداران و فروشندگان فراهم شده و تقریبا در تمام دسته‌بندی‌های کالایی موجود در دیجی‌کالا تخفیف‌های این کمپین مشاهده می‌شود.

اگر مدت‌هاست که قصد خرید کالای خاصی را دارید به نظر می‌رسد دیجی‌کالا بهترین زمان خرید را اعلام کرده است. از لپ‌تاپ و گوشی موبایل، تا لباس و لوازم التحریر در این کمپین، تا ۷۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

افرادی که تا ۱۰ شهریور از دیجی‌کالا خرید کنند با هر خرید یک شانس در قرعه‌کشی دارند؛ در این قرعه‌کشی پنج آیفون ۱۳ پرومکس به قید قرعه به خریداران هدیه می‌شود.

اما این پایان کمپین نیست و تا ۱۵ مهر می‌توانید تا ۷۰ درصد تخفیف وسایل مورد نیاز خود را از دیجی‌کالا تهیه کنید. برای ثبت یک خرید پروپیمان، از لوازم مدرسه و دانشگاه تا پوشاک و لوازم الکترونیکی به این صفحه مراجعه کنید.

نوشته بهترین زمان خرید کالا از دیجی‌کالا شروع شد اولین بار در هفته‌نامه شنبه. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy