با نزدیک شدن به بلک فرایدی ۱۴۰۴، در شرایطی که هجوم پیامهای تبلیغاتی اغلب با تاکتیکهای افزایش قیمت و ارائه تخفیفهای غیرواقعی، فشار سنگینی بر مصرفکنندگان وارد میسازد، ایرانیکارت استراتژی متفاوتی را در پیش گرفته است. این شرکت، به جای شرکت در این رقابت پرهیاهو، تمرکز خود را بر حفظ آرامش کاربران و تسهیل دسترسی آنها به تخفیفهای واقعی و معتبر جهانی معطوف کرده است.
ایرانیکارت، که در حوزه خدمات پرداخت بینالمللی پیشرو است، همواره ثبات در نرخ ارائه خدمات خود را یک اصل اخلاقی و تجاری دانسته و آن را طی سالیان طولانی حفظ کرده است. این ثبات، در تضاد با نوسانات و عدم شفافیت موجود در برخی تخفیفهای داخلی، به کاربران اطمینان میدهد که دسترسی آنها به فرصتهای جهانی به سادگی فراهم است و میتوانند از این پیشنهادات استفاده کنند.
این شرکت با کمپین “ایرانیکارت، صدای تخفیفهای جهانی“، تازهترین و بهترین پیشنهادات ویژه فروشگاههای خارجی از قبیل آمازون و دیگر سایتهای خدمات بینالمللی را از طریق شبکههای اجتماعی خود اطلاعرسانی میکند. هدف این رویکرد، فراهم کردن فضایی است که کاربران بتوانند داوطلبانه و بهدور از فشار و اجبار تبلیغاتی، به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. ایرانیکارت در بلک فرایدی، نقش فیلتری شفاف و بیطرف را ایفا میکند تا خریدهای بینالمللی برای مصرفکنندگان ایرانی، آگاهانه و بهدور از فریب باشد.
نوشته ایرانیکارت: رویکرد متفاوت در هیاهوی بلک فرایدی برای دسترسی به تخفیفهای واقعی جهانی اولین بار در شنبه مگ. پدیدار شد.

آخرین دیدگاهها