۷۰ درصد از کاربران، رمزارزهای خود را در ولت صرافی اکسکوینو نگه می‌دارند

صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو، در سال ۱۳۹۶، کار خود را به‌عنوان اولین مجموعه دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمزارز شروع کرد. در طی سال‌های اخیر، فعالیت اکسکوینو هم با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده؛ بازار بی‌ثبات کریپتوکارنسی و اختلالات اینترنت ایران، چالش‌های بزرگی سر راه این صرافی ارز دیجیتال گذاشته و با تمام پیچیدگی‌های کسب‌وکار، امروز اکسکوینو، یکی از صرافی‌های برتر ارز دیجیتال ایران است.

جشن ۵ سالگی صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو، روز گذشته، دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱، با حضور جمعی از فعالان حوزه ارز دیجیتال و خبرنگاران، در خانه کارمان برگزار شد.

ایجاد امنیت برای کاربر، مهم‌ترین دلیل تلاش‌های اکسکوینو

ساعت ۱۶:۳۰ شروع مراسم و پذیرایی اولیه برگزار شد و اولین سخنرانی و خوشامدگویی به مهمانان، توسط رضا غیابی، معاون توسعه کسب و کار هلدینگ ارنیکا انجام شد. سخنرانی بعدی را بابک مقدم، مدیرعامل اکسکوینو انجام داد. مقدم به بهانه پنجمین سالگرد تاسیس اکسکوینو، درباره فعالیت‌ها و آمارهای اکسکوینو در سال‌های گذشته، وضعیت و اتفاقات مهم بازار ارز دیجیتال و نوسانات بیت‌کوین و آینده بازار کریپتوکارنسی در ایران، خاورمیانه و جهان سخنرانی کرد.

طبق گفته بابک مقدم، ۹۶ درصد از کاربران اکسکوینو، از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ این مجموعه، رضایت کامل را دارند. همچنین مقدم اعلام کرد که درحال‌حاضر، سهم اکسکوینو از بازار ارز دیجیتال ایران، ۲۰ درصد است. نکته جالبی که در ارائه مدیرعامل اکسکوینو به چشم می‌خورد، این بود که طبق اعلام آمارهای داخلی، ۶۰ تا ۷۰ درصد از کاربران این صرافی ارز دیجیتال، دارایی‌های کریپتویی خود را در ولت صرافی نگهداری می‌کنند و این نشان‌دهنده اعتماد کاربران، به تامین امنیت از سمت اکسکوینو است. طبق ادعای مقدم، اکسکوینو همیشه برای ایجاد اطمینان کاربران تلاش کرده و حتی در زمان‌های متعدد قطعی و اختلال اینترنت در کشور، این صرافی با تدابیر خود دسترسی به وب‌سایت را برای کاربران هموار کرده‌اند.

صرافی اکسکوینو یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ ارنیکا است؛ از دیگر زیرمجموعه‌های ارنیکا، می‌توان به فلایتیو، کرفس، هومسا و بیت راه اشاره کرد.

نشست خبری با صرافی اکسکوینو

بخش بعدی برنامه، به پرسش و پاسخ با حضور ۴ نفر از مسئولین اکسکوینو اختصاص داشت؛ بابک مقدم (مدیرعامل)، محسن تقدسی (مدیر ارشد محصول)، مجید قاقازانی (مدیر ارشد مارکتینگ) و مژگان منصوری (مدیر ارشد عملیات)، برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران و مهمانان آماده بودند.

از موارد و سوالات مهمی که در این نشست خبری مطرح شد می‌توان به وضعیت رگولاتوری و مانع‌زدایی در حوزه ارز دیجیتال، آغاز مسیر اکسکوینو و روند حل مسئله شرکت، نحوه ایجاد امنیت واعتماد در صرافی اکسکوینو و سختی‌های مسیر کسب‌وکارهای مربوط به حوزه ارز دیجیتال اشاره کرد.

بخش بزرگی از سوال‌های خبرنگاران، درباره دلایل عدم قانون‌گذاری رسمی برای حوزه کریپتو و پرسش درباره آینده نسبتا مبهم وضعیت رگولاتوی در این حوزه بود.

آخر قصه و شروع حکایت

پنج سالگی اکسکوینو، شروع راهی تازه است و ساختار تیم این صرافی، تغییرات زیادی داشته است. طبق نشست روز گذشته، به‌نظر می‌رسد که اکسکوینویی‌ها دقیقا می‌دانند کجا ایستاده‌اند و مسیر خود را هم برای ادامه، انتخاب کرده‌اند. با توجه به سهم بازار اکسکوینو و رضایت کاربران از عملکرد این صرافی، باید نظاره کرد که تیم اکسکوینو، چه مسیری را برای ادامه پیش می‌گیرند و مقصد کجاست!

رمزارزها به‌تازگی در بازار ایران محبوبیت خاصی به دست آورده‌اند و حالا وقت خوبی برای این است که صرافی‌های ایرانی، به نیاز کاربر، رسیدگی مطلوب داشته باشند و برنامه‌های مهیج و سودآوری ارائه کنند.

نوشته ۷۰ درصد از کاربران، رمزارزهای خود را در ولت صرافی اکسکوینو نگه می‌دارند اولین بار در هفته‌نامه شنبه. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy