IBM و Salesforce با یکدیگر همکاری کردهاند تا به مشتریان کمک کنند هوش مصنوعی را برای مدیریت ارتباط با مشتری اتخاذ کنند. به گزارش هوشیو، این همکاری که هفته گذشته اعلام شد، برای کمک به مشتریان این دو شرکت در تسریع پذیرش هوش مصنوعی (AI) و در عین حال محافظت از دادههایشان طراحی شده است. […]
همکاری IBM و Salesforce برای تسریع در پذیرش هوش مصنوعی توسط مشتریان
نوشتههای تازه
- بررسی و نقد سند ملی هوش مصنوعی ایران: جایگاه صنعت، دانشگاه و چالشهای اجرایی
- اهداف سند ملی هوش مصنوعی با توجه به وضعیت فعلی زیرساختها کشور، غیرواقعبینانه است
- آینده برنامهنویسی در عصر هوش مصنوعی چه تغییراتی میکند؟
- بررسی و نقد سند ملی هوش مصنوعی ایران در نشست پژوهشگاه فضای مجازی
- بررسی چالشها و فرصتهای هوش مصنوعی در ایران در پنل تخصصی با حضور کارشناسان حوزه فناوری
بایگانیها
دستهها
اطلاعات
نوشتههای تازه
- بررسی و نقد سند ملی هوش مصنوعی ایران: جایگاه صنعت، دانشگاه و چالشهای اجرایی شهریور 14, 1402
- اهداف سند ملی هوش مصنوعی با توجه به وضعیت فعلی زیرساختها کشور، غیرواقعبینانه است شهریور 14, 1402
- آینده برنامهنویسی در عصر هوش مصنوعی چه تغییراتی میکند؟ شهریور 14, 1402
- بررسی و نقد سند ملی هوش مصنوعی ایران در نشست پژوهشگاه فضای مجازی شهریور 14, 1402
برچسبها
Authentication
cisco
Container
DevOps
ISE
Protocol
tunnel
VMware
VPN
آموزش
احراز هویت
ارزش پیشنهادی
استراتژی
امنیت
اهداف
بازاریابی
بخش بندی
برنامه ریزی
بودجه ریزی
توسعه
دوره
راه اندازی کسب و کار
سرمایهای
سرور
سینرژی
شبکه
شبکه سازی
شریک استراتژیک
طرح
عملیات
فناورانه
فناوری
لایه دسترسی
لینوکس
مجازی سازی
مشتری
نوآوری
همکاری
هک
کارآفرینی
کارت امتیازی متوازن
کارکنان
کانتینر
کایزن
کسب و کار
آخرین دیدگاهها