درباره جذب سرمایه:
مبلغ سرمایهگذاری ۷۲ میلیارد تومان است. کیسون جای هیچکدوم از سهامداران را نگرفته و با ورود کیسون، سهام سهامداران دیگر رقیق شده.
دلیل تمایل آچاره به شراکت با مجموعه کیسون، تمرکز این شرکت (آچاره) بر گسترش پلتفرم خود در حوزه خدمات صنعت ساختمان بود.
آچاره اولین سرمایهگذاری کیسون در حوزه استارتاپهاست.
پیام اصلی آچاره:
اآچاره پلتفرم دیجیتال خدمات در حوزه صنعت ساختمان راهاندازی کرده و به کمک دانش و تجربه کسیون توسعه پیدا خواهد کرد.
آمارهای گفته شده در نشست:
آچاره در سه سال اخیر رشد ۱۰ برابری را تجربه کرده است.
هزینه اشتغالزایی در آچاره یک صدم هزینههای دولتی در این زمینه است.
آچاره به عنوان مرجع دیجیتال متخصصان حوزه خدمات، بیش از ۱۲۰ هزار متخصص در آن درحال فعالیت هستند.
تعداد سفارشهای آچاره به طور متوسط روزانه به ۵ هزار درخواست رسیده است.
تعداد کاربران آچاره به مرز ۳ میلیون نفر رسیده است.
آچاره به طور قطع بیش از نیمی از بازار آنلاین صنعت خدمات را به خودش اختصاص داده.
آچاره به ۱۰% خانوارهای کشور خدمت رسانی کرده است.
برنامههای آینده آچاره:
دیجیتال سازی خدمات صنعت ساختمان
جذب (Mergers and acquisitions) بازیگران نیچ صنعت خدمات با هدف دیجیتال سازی کل زنجیره ارزش این صنعت
گسترش جغرافیایی آچاره در کلان شهرها و شهرستانها
برنامه آچاره برای ورود به بورس
درباره آچاره:
ارزش پیشنهادی: مرجع دیجیتال متخصصان در حوزه خدمات
چشم انداز: دیجیتال سازی کل زنجیره ارزش صنعت خدمات
ماموریت: بهتر کردن زندگی مردم با تحول صنعت خدمات
نوشته نکات مهم نسشت خبری جذب سرمایه آچاره از کیسون اولین بار در هفتهنامه شنبه. پدیدار شد.
آخرین دیدگاهها