رینوتکس فرصتی برای آشنایی مردم با فناوری است

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی لر در حاشیه نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳، در گفت وگو با شنبه مگ، با بیان اینکه موضوع آیتی و فناوری یکی از مهم ترین و کاربردی ترین موضوعاتی است که باید در سیستم های شهری مورد ملاحظه قرار بگیرد، گفت: اجرای فیبر نوری در بحث هوشمندسازی شهر تبریز یکی از گام های بزرگ است که تاکنون نزدیک به ۵۰ کیلومتر فیبر نوری در تبریز اجرا شده است.

وی ادامه داد: طبق زمان بندی تا ۱۸ ماه آتی نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر در شهر تبریز فیبر نوری اجرا خواهد شد و تدابیری نیز اندیشیده شده تا کاربران خانگی نیز بتوانند از فیبر نوری استفاده کنند.

وی افزود: تا پایاین سال ۱۴۰۲، ۱۰۰۰ دوربین ترافیکی در سطح شهر تبریز نصب خواهد شد که مدیریت ترافیکی را به طور منظم تسهیل خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به احداث بزرگ ترین مرکز کنترل ترافیکی شمال غرب کشور در خرداد ماه سال آتی در تبریز، گفت: این مرکز، مجموعه ای بسیار بزرگی خواهد شد که کنترل ترافیک تبریزرا در این مرکز خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه ایجاد پل ارتباطی بین ارگان ها و شرکت های دانش بنیان می تواند منجر به خروجی های عملی شود، گفت: در یکی از غرفه ها متوجه طرح یکی از شرکت های دانش بنیان شدیم که این طرح می تواند در مدیریت منابع آب شهری مورد استفاده قرار بگیرد.

زعفرانچی لر ادامه داد: برگزاری نمایشگاه رینوتکس بسیار مفید و کاربردی است تا بتوان از ظرفیت های آن برای حل مشکلات و بهبود آینده ی شهر بهره برد.

نوشته رینوتکس فرصتی برای آشنایی مردم با فناوری است اولین بار در هفته‌نامه شنبه. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy