هوشیو
داستان رستوران چیپوتل؛ چگونه تکنیک «ادغام» به برگ برنده کسبوکار تبدیل میشود؟
بسیاری از ما تصور میکنیم که راهاندازی یک جریان درآمدی جدید وابسته به خلاقیت است. روزانه هزاران کارآفرین و استارتاپ در تلاشاند تا با تکیه بر عنصر نوآوری و خلق محصولات جدید، توجه بخشی از بازار را به خود جلب کنند. گاهی قلاب این محصول نوآورانه به موفقیت گیر میکند و گاهی هم عدم استقبال از این محصول جدید، جز تجربه شکست چیزی برای تیم سازندگان به همراه ندارد.
داستان رستوران چیپوتل؛ چگونه تکنیک «ادغام» به برگ برنده کسبوکار تبدیل میشود؟
تیم تحریریه
آخرین دیدگاهها