درحالحاضر حدود هزاران استارتاپ و مجموعه با تمرکز کامل بر روی مقوله تحلیل هوشمند مکالمات تلفنی مشغول به کار و فعالیت هستند و تعداد آنها و رقابتشان بهطرز غیرقابلباوری فشرده است. به جای پرداختن به نحوه فعالیت این مجموعهها و تعداد مشتریان آنها، به جواب یک پرسش اساسی میپردازیم، چرا این میزان توجه و تمرکز […]
تحلیل هوشمند مکالمات تلفنی، راهحلی برای کشف نیازهای برآوردهنشده مشتری
نوشتههای تازه
- چگونه با Vectara برنامههای هوش مصنوعی بسازید
- 3 سوال مهم دربارۀ اثبات هویت انسانی در دنیای دیجیتال و نقش گواهینامههای شخصیت
- برخی از مسائل کلیدی در سند جامع هوش مصنوعی به درستی درک نشدهاند
- اپینگ؛ تجربۀ میزبانی از وردپرس در ابرها
- بررسی و نقد سند ملی هوش مصنوعی ایران: جایگاه صنعت، دانشگاه و چالشهای اجرایی
بایگانیها
دستهها
اطلاعات
نوشتههای تازه
- چگونه با Vectara برنامههای هوش مصنوعی بسازید اردیبهشت 19, 1402
- 3 سوال مهم دربارۀ اثبات هویت انسانی در دنیای دیجیتال و نقش گواهینامههای شخصیت اردیبهشت 19, 1402
- برخی از مسائل کلیدی در سند جامع هوش مصنوعی به درستی درک نشدهاند اردیبهشت 19, 1402
- اپینگ؛ تجربۀ میزبانی از وردپرس در ابرها اردیبهشت 19, 1402
برچسبها
Authentication
cisco
Container
DevOps
ISE
Protocol
tunnel
VMware
VPN
آموزش
احراز هویت
ارزش پیشنهادی
استراتژی
امنیت
اهداف
بازاریابی
بخش بندی
برنامه ریزی
بودجه ریزی
توسعه
دوره
راه اندازی کسب و کار
سرمایهای
سرور
سینرژی
شبکه
شبکه سازی
شریک استراتژیک
طرح
عملیات
فناورانه
فناوری
لایه دسترسی
لینوکس
مجازی سازی
مشتری
نوآوری
همکاری
هک
کارآفرینی
کارت امتیازی متوازن
کارکنان
کانتینر
کایزن
کسب و کار
آخرین دیدگاهها