بررسی خدمات حقوقی به صورت آنلاین در استارتاپ حقوقی تهران مدافع

چرا گروه وکلا تهران مدافع را انتخاب کنیم؟

برای هر کار و فعالیتی، چهارچوب و قانون خاصی تعریف شده‌است. اگر تمام افراد راجع‌به قوانین حقوقی مربوط به حیطۀ فعالیت خود اطلاعات کافی داشته باشند، از بروز بسیاری از مشکلات حقوقی جلوگیری می‌شود؛ درصورتی‌که تمامی افراد حقیقی و حقوقی با مسائل و قوانین حقوقی آشنایی ندارند. به همین خاطر افراد باید قبل از هر اقدامی، از خدمات مشاورۀ حقوقی استفاده کنند. مشاور حقوقی درواقع یک فرد متخصص و مسلط به مسائل قانونی است که در این حوزه تحصیل کرده و فعالیت رسمی و قانونی دارد.

مشاوران متخصص می‌توانند شما را از چالش‌های موجود در مسیر فعالیتتان آگاه ساخته و با ارائه راهکارهای مناسب، از مشکلات حقوقی شما پیشگیری کنند. این گروه وکلا در تهران، از مشاوران متخصص، حاذق و ماهر تشکیل شده‌اند که هرکدام از آن‌ها درزمینۀ مشاوره و وکالت حقوقی، جزو بهترین‌ها هستند. تمامی متخصصان حقوقی این مجموعه بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت دارند و تمامی پرونده‌ها را براساس عدالت پیش می‌برند. شما می‌توانید برای دریافت خدمات مشاورۀ حقوقی از این مجموعه، به‌صورت آنلاین، تلفنی و حضوری اقدام کنید. همچنین می‌توانید در کنار خدمات تیم تهران مدافع، از خدمات حقوقی دو سایت خارجی slatergordonlawyers، stowefamilylaw که در حوزۀ وکالت فعالیت دارند استفاده کنید.

انواع خدمات حقوقی تیم وکلای تهران مدافع

این گروه وکلا در تلاش است که صاحبان پرونده‌های حقوقی بهترین نتیجه را در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی خود دریافت کنند. این مجموعه از متخصصانی تشکیل شده‌است که هریک در حوزۀ حقوقی خاصی تخصص و مهارت دارند. ازاین‌رو می‌توان فعالیت حقوقی مشاوران این مجموعه را به چند دسته تقسیم کرد:

·             انحصار وراثت

مسائل مربوط به ارث و میراث و انحصار وراثت یکی از مسائل مهمی است که بعد از مرگ هر شخص برای بازماندگان آن پیش می‌آید. برای این‌که افراد بتوانند به‌صورت صحیح و قانونی اموال متوفی را تقسیم کنند، باید ابتدا انحصار وراثت را انجام دهند. برای رسیدگی به پرونده‌های انحصار وراثت نیز باید تمام وراث حضور داشته و مراحل قانونی را طی کنند. قبل از هر چیزی وراث باید با مسائل قانونی مربوط به این حوزه آشنا باشند. مشاور حقوقی براساس تجربه، تخصص و آگاهی خود، مراحل حل پروندۀ انحصار وراثت را آسان می‌سازد. وکلای انحصار وراثت می‌توانند به نیابت از وراث، تمامی مراحل حقوقی مربوط به پرونده‌های ارث را طی کنند.

·             بستن قرارداد

برای این‌که بتوانید یک قرارداد را تنظیم کنید، باید با چهارچوب و قوانین تعریف‌شده درمورد قراردادهای تجاری آشنا باشید. با توجه به این‌که قراردادهای تجاری انواع مختلفی دارند، باید راجع‌به قوانین مربوط به هر نوع قرارداد داخلی و بین‌المللی اطلاعات کافی داشته باشید. مشاور حقوقی تهران مدافع تمامی اطلاعات لازم در خصوص تنظیم قرارداد را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر در اجرای قرارداد با مشکل مواجه شدید، می‌توانید از وکیل قرارداد این مجموعه کمک بگیرید. وکیل قرارداد براساس درخواست شما و طرف مقابل، یک قرارداد استاندارد و بی‌‌عیب‌ونقص را تنظیم کرده و از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می‌کند.

·             طلاق توافقی

رسیدگی به پرونده‌های طلاق مراحل نسبتاً طولانی‌ای دارد. دادگاه تلاش می‌کند در حین رسیدگی به پرونده، زوجین را متقاعد کند که در صورت امکان، به زندگی مشترک خود ادامه دهند. این در حالی است که پروندۀ طلاق توافقی با سرعت بیشتری رسیدگی می‌شود. زوج‌هایی که قصد جدایی و طلاق توافقی را دارند، می‌توانند با دریافت خدمات مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری، به مراحل پیشرفت پرونده سرعت ببخشند. حتی این افراد می‌توانند تمامی مراحل طلاق را بدون حضور خود، به وکیل طلاق توافقی به صورت آنلاین بسپارند.

 

·             امور دعاوی خانوادگی

طلاق توافقی تنها بخشی از امور دعاوی خانوادگی است. مشکلات حقوقی بسیاری در حوزۀ خانواده وجود دارد که حل‌وفصل آن از عهدۀ افراد خارج بوده و در این شرایط، قانون برای رسیدگی به امور دعاوی وارد عمل می‌شود. از مسائل حقوقی خانواده می‌توان به نفقه، مهریه، حضانت و غیره اشاره کرد. وکیل خانواده در گروه وکلای تهران مدافع به افرادی که درگیر دعاوی خانوادگی هستند کمک می‌کند تا قبل از رسیدن پرونده به دادگاه، مشکلشان مرتفع گردد.

·             امور ملکی

حقوق مالکیت یکی از حقوق مهم قانونی است و شامل مورد بسیار متعددی ازجمله: قرارداد خرید و فروش؛ تصرف ادوانی؛ فروش مال دیگری؛ خلع ید؛ انتقال به غیر؛ الزام به تنظیم سند رسمی و غیره می‌شود. با توجه به گستردگی و پیچیدگی قوانین در حوزۀ ملکی، افراد می‌توانند برای رسیدگی به پرونده‌های ملکی، از مشاوران متخصص این حوزه کمک بگیرند. مشاوران متخصص امور ملکی با تجربه و تخصص بالا در این زمینه، شما را با حقوقتان آشنا ساخته و چهارچوب مشخصی برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی شما تعیین می‌کنند. اگر توانایی گرفتن حقوق خود را نداشته باشید، می‌توانید از وکیل ملکی برای رسیدگی به پرونده‌های دعوی کمک بگیرید.

·             اداره کار

در بسیاری از اداره‌ها ممکن است بین کارفرما و کارگر اختلافاتی شکل بگیرد. در هر ادارۀ کار قوانین مشخصی برای نحوۀ کار و فعالیت؛ بخشنامه‌ها؛ بیمه و غیره تنظیم و تعریف شده‌است که کارفرما و کارگر باید با این قوانین آشنا بوده و به حقوق یکدیگر احترام بگذارند. قانون در رسیدگی به پرونده‌های دعاوی بین کارگر و کارفرما با انعطاف بیشتری عمل کرده و سعی می‌کند که اختلافات را با کمترین هزینه و تشریفات حل کند. به همین خاطر طرفین پرونده دعاوی مربوط به اداره کار می‌توانند از مشاوران زبده و حرفه‌ای، در رابطه با نحوۀ رسیدگی به شکایت خود اطلاعات لازم را به‌دست آورند. همچنین می‌توانند از بهترین وکیل ادارۀ کار تیم تهران مدافع برای دریافت حق و حقوق خود خدمات وکالت را دریافت کنند.

 

 

·             استارتاپ

راه‌اندازی یک استارتاپ در حیطۀ قانون، شرایط و قوانین خاصی دارد. وکیل استارتاپ به‌عنوان یک وکیل مخصوص شرکت‌های استارتاپ، با آشنایی و تسلط کامل به مسائل مربوط به قراردادهای کاری و پرسنلی، حقوق و دستمزد، بیمه و غیره، خدمات مشاوره و وکالت حقوقی را برای شرکت‌های استارتاپ ارائه می‌دهد. با توجه به ماهیتی که این نوع شرکت‌ها دارند، می‌توان اهمیت خدمات مشاوره و وکالت حقوقی را به‌خوبی درک کرد. وکلای پایه‌یک دادگستری مخصوص شرکت‌های استارتاپی در گروه وکلای تهران مدافع، در مراحل مختلف تشکیل شرکت؛ مشاورۀ حقوقی معاملات و قراردادها؛ حقوق ملکی معنوی و غیره؛ خدمات تخصصی و کارآمدی را ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به خدمات حقوقی تیم وکلای تهران مدافع صحبت کردیم و در کنار آن، به دو سایت خارجی خوب در حوزۀ وکالت با نام‌های slatergordonlawyers، stowefamilylaw اشاره کردیم. ازآن‌جاکه امور حقوقی گستردگی و پیچیدگی زیادی دارد و بسیاری از افراد راجع‌به این مسائل اطلاعات کافی ندارند، می‌توانند برای پیش‌برد سریع امور حقوقی خود و رسیدگی سریع به پرونده‌های حقوقی، از خدمات مشاوره و وکالت استفاده کنند. تیم حقوقی‌ای که معرفی کردیم، از بهترین و زبده‌ترین وکلای پایه‌یک دادگستری در حوزه‌های حقوقی مختلف بهره‌مند است و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات حقوقی را به‌صورت تلفنی، آنلاین و حضوری ارائه می‌دهد. وکلای این مجموعه ضمن تکمیل پرونده و رسیدن به نتیجه، از شما به‌عنوان موکل خود پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

نوشته بررسی خدمات حقوقی به صورت آنلاین در استارتاپ حقوقی تهران مدافع اولین بار در هفته‌نامه شنبه. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy