ایجاد حس وفاداری در مشتریان با هدایای تبلیغاتی

امروزه در دنیایی که کار و تجارت به یکدیگر گره خورده‌اند، طبیعتا باید روشی وجود داشته باشد که منجربه ایجاد رابطه‌ای قوی بین یک برند و مشتریانش بشود. چندین و چند سال است که برندهای مختلف و شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری برای افزایش مشتریان، افزایش فروش و ایجاد حس وفاداری در مشتریان خود از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

هدیه تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند حیات کسب و کار است، با سفارش هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، شما معرفی خلاق‌تر، خاص‌تر و جدیدتری را خواهید داشت. شناخت هدایای تبلیغاتی خاص مناسب یکی از اقدامات زیرکانه، مهم و تاثیرگذار برای وفادار ساختن افراد به اهداف و مقاصد والای شرکت است.

ایجاد حس وفاداری در مشتریان با هدایای تبلیغاتی در واقع روشی کارآمد و موثر است برای این که شما در ذهن یک مشتری باقی بمانید و بطور مستمر نیاز مشتری را برطرف کنید. در ادامه می‌خواهیم در مورد چگونگی ایجاد حس وفاداری نسبت به یک برند در مشتری صحبت کنیم.

ایجاد حس وفاداری در مشتریان و رشد کسب و کار

هر کسب و کاری که به تازگی پا در عرصه تجارت می‌گذارد یا سال‌ها است که فعالیت تجاری دارد، آرزو دارد که مشتریان وفاداری داشته باشد. مشتریان وفادار افرادی هستند که یک بار از خدمات و محصولات یک برند استفاده کرده‌اند و با توجه به رضایت خود، مشتاق هستند که مجددا به سراغ محصولات همین برند بروند.‌ به بیانی دیگر، مشتریان وفادار همان مشتریان متمایلی هستند که می‌خواهند خدمات یک برند را برای چندین بار مورد استفاده قرار دهند.

بسیاری از کسب و کارها از این موضوع غافل هستند که هزینه جذب مشتری جدید پنج برابر بیشتر از نگهداری مشتریان قبلی است..


وفادار سازی مشتری؛ پیوندی نامرئی بین شما و مشتریان

پس از این که مشتری بخشی از خدمات و محصولات برند شما را خریداری کرده و از آن‌ها استفاده می‌کند، میزان رضایت خود را مشخص می‌نماید. حتی اگر مشتری به دلایل مختلف از برند شما ناراضی باشد، با استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توانید حس نارضایتی در مشتری را به حسی مثبت و البته سازنده تبدیل کنید.

هدایای تبلیغاتی راهی برای ایجاد حس وفاداری در مشتریان

هدایای تبلیغاتی همانند چراغی در تاریکی به شما کمک می‌کنند که برای مشتریان خود جذاب به نظر برسید. هدیه دادن برای همگان خوشایند و پسندیده است و می‌تواند نشانه‌ای از مهر و محبت باشد. اگر یک مشتری احساس کند که یک برند خاص او را ارزشمند می‌داند و احساس خوبی به مشتری القا می‌کند، قطعا تمایل پیدا خواهد کرد که مجددا از خدمات این برند استفاده کند.

افزایش سود و کاهش هزینه با ایجاد حس وفاداری در مشتریان

ایجاد حس وفاداری در مشتریان با استفاده از هدایای تبلیغاتی با خود مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین این مزایا، افزایش سود است. یک مشتری اگر وفادار باشد و وفادار به برند شما بماند، می‌تواند نرخ تبدیل را از ۵۰ درصد به ۷۰ درصد برساند. همین که نرخ تبدیل افزایش یافت، به دنبال آن فروش بیشتر شده و شود شما هم بیشتر از قبل خواهد شد.

مشتریان وفادار اغلب سبب پیش بینی دقیق‌تر در یک کسب و کار می‌شوند و بازخورد بهتری هم دارند. به کمک این مشتریان هر عیبی که برند شما داشته باشد نیز مشخص شده و برطرف می‌شود.

انواع هدیه تبلیغاتی برای ایجاد حس وفاداری در مشتریان

خوشبختانه هدایای تبلیغاتی که شما می‌توانید برای جلب نظر مشتریان خود از آن‌ها استفاده کنید، تنوع بالایی دارند. پس نیاز نیست نگران این باشید که چه نوع هدیه‌ای را به مشتری ارائه کنیم. کافی است به این نکته توجه داشته باشید که هدیه‌ای که شما خریداری می‌کنید، باید باکیفیت، کاربردی و زیبا باشد و نام برند روی این هدیه حک شده باشد.

اگر کسب و کار اداری دارید، می‌توانید از ست‌های اداری استفاده کنید. اگر در حیطه فروش لوازم پذیرایی فعالیت دارید، می‌توانید از انواع ست‌های پذیرایی استفاده نمایید و اگر قرار است نام یک سازمان را ارتقا دهید، از هدایای سازمانی کمک بگیرید.

سخن پایانی

هدایای تبلیغاتی همواره راهی برای گسترش کسب و کارهای مختلف هستند. این هدایا با توجه به این که حس خوب را به مشتریان القا می‌کنند، می‌توانند به راحتی به ایجاد حس وفاداری در مشتریان منجر بشوند. در واقع زمانی که یک برند از این هدایا استفاده می‌کند، می‌تواند سود را افزایش دهد و هزینه تبلیغات سنتی را به حداقل برساند.

ضمن این که نام خود را در ذهن مشتریان خود ماندگار می‌کند. بنابراین راهی برای جذب مشتریان وفادار خواهد بود. ما در مجموعه خود طی این سال‌ها به این تیجه رسیده‌ایم که ایجاد حس وفاداری در مشتریان با هدایای تبلیغاتی امکان پذیر است.

می توانید برای خرید هدایای تبلیغاتی شب یلدا و هدایای عید نوروز به آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه صابری فومنی و یا شماره تماس +۹۸۲۱۸۸۷۵۹۴۹۰ تماس بگیرید از این فرصت طلایی استفاده کنید،‌ همچنین از طریق ایمیل info@hesehaftom.com با حس هفتم در تماس باشید.

نوشته ایجاد حس وفاداری در مشتریان با هدایای تبلیغاتی اولین بار در هفته‌نامه شنبه. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy