انواع مدل عینک آفتابی مردانه

عینک جزو یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها چه برای آقایان و چه برای بانوان محسوب می‌شود. این نوع اکسسوری می‌تواند تاثیر بسیاری روی جذابیت بیش‌‌تر استایل آقایان داشته باشد و باعث شود تا استایل آن‌ها همواره شیک‌تر به نظر برسد. خرید عینک مردانه زیبا برای آقایان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه یکی از اکسسوری‌های ثابتی است که می‌توان از آن در روزهای گرم تابستانی استفاده کرد.

عینک مردانه در انواع بسیار متنوع و مختلفی موجود است؛ بنابراین شما در خرید این محصول با تنوع بالایی روبه‌رو خواهید شد. با داشتن شناخت کافی در مورد بهترین انواع مدل عینک آفتابی مردانه همواره می‌توانید خریدی مناسب را تجربه کنید.

شیک‌ترین انواع عینک آفتابی مردانه

اغلب آقایان در خرید عینک آفتابی مردانه دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند به‌راحتی انتخاب کند؛ چراکه عینک‌های آفتابی مردانه در انواع بسیار مختلفی موجود هستند که برای افراد با سلایق خاص طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با هر نوع سلیقه‌ای که دارید، عینک دل‌‌خواه خود را انتخاب کنید. به طور کلی برخی از بهترین و ترندترین عینک‌های آفتابی مردانه عبارتند از:

عینک آفتابی خلبانی

عینک آفتابی خلبانی از دهه ۱۹۳۰ میان آقایان خاص پسند محبوب و باب شده است و توانسته توجه بسیاری از مخاطبان خوش سلیقه را به خود جلب کند. این مدل عینک زیبا و شیک همان‌طور که از نامش بر می‌آید، برای خلبانان طراحی شده است. اما در حال حاضر بسیاری از آقایان خوش استایل و افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند نیز از آن استفاده می‌کنند.

عینک آفتابی خلبانی یک قاب سیمی فلزی دارد و سیمی نیز روی بالای پل اصلی این عینک زیبا قرار گرفته است که آن را از دیگر انواع مدل عینک آفتابی مردانه متمایز می‌کند. شیشه عینک خلبانی با ابعاد بزرگ طراحی شده است و به طور تقریبی سه برابر چشم انسان است، به همین خاطر از چشم‌ها در برابر آفتاب و نور شدید به خوبی محافظت می‌کند و موجب محدودیت دید افراد نمی‌شود.

عینک آفتابی خلبانی اولین بار توسط برند معروف ریبن Ray-Ban معرفی شد و امروزه نیز به عنوان یکی از بهترین انواع مدل عینک آفتابی مردانه در نوع کلاسیک محسوب می‌شود که بر اساس سلیقه خود می‌توانید آن را در مدل‌های مربعی و اشکی تهیه کنید.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این مدل عینک آفتابی مردانه شده است، مربوط به این موضوع می‌شود که این عینک با تمامی فرم‌های صورت تناسب و همخوانی دارد و هر فردی می‌تواند از آن در استایل خود استفاده کند.

عینک مدل کلاب مستر

عینک مدل کلاب مستر نیز جزو یکی از شیک‌ترین انواع مدل عینک آفتابی مردانه به حساب می‌آید که برخی از افراد آن را به عنوان عینک خط ابرو نیز می‌شناسند؛ چراکه پل بالایی این عینک روی خط ابرو قرار می‌گیرد. قاب عینک مدل کلاب مستر دارای دو بخش پلاستیکی ضخیم و بخش فلزی سیمی است و یک لنز گردی نیز دارد که موجب جذابیت بیش‌‌تر آن شده است.

عینک مدل کلاب مستر در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ بسیار پرطرفدار و محبوب بود و اگرچه به عنوان یک مدل عینک کلاسیک به شمار می‌آید، اما در حال حاضر نیز بازگشت آن با یک سری تغییرات جزئی همراه بوده است. البته این محصول جدید نیز توانست به صورت مجدد توجه مخاطبان را به خود جلب کند. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این مدل عینک مردانه شده است، این بوده که در گذشته مالکوم ایکس که جزو یکی از برترین فعالان حقوق بشری مسلمان محسوب می‌شود از آن استفاده کرده است.

عینک آفتابی آینه‌ای

از خاص‌ترین انواع مدل عینک آفتابی مردانه می‌توان به مدل‌های آینه‌ای اشاره کرد. عینک‌های آینه‌ای مردانه در گذشته تنها برای افراد ورزشکار طراحی می‌شدند اما با گذشت زمان استفاده از این مدل عینک برای استفاده روزمره رواج پیدا کرد. در حال حاضر اغلب آقایان خاص پسند و خوش سلیقه از آن در استایل خود استفاده می‌کنند.

این مدل عینک‌ها درجه انعکاس بسیار بالایی دارند و به خوبی اشعه‌های مضر را به خود جذب می‌کنند. بنابراین این مدل عینک زیبا به آقایانی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند هم در سطح بالا لباس بپوشند و هم استایلی شیک و جذاب داشته باشند.

عینک مدل کائوچویی

عینک مدل کائوچویی که با نام مسافری Wayfarer نیز شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین انواع مدل عینک آفتابی مردانه است که توسط برند پرطرفدار ریبن در سال ۱۹۵۰ معرفی شد. فرم این عینک زیبا به صورت ذوزنقه‌ای است و قاب آن نیز از جنس استات (نوعی پلاستیک قابل ذوب) تولید می‌شود.

این مدل عینک مردانه جزو یکی از پرفروش‌ترین عینک‌ها در جهان محسوب می‌شود. اگرچه رفت و برگشت‌های بسیار متعددی به صنعت مد داشته، اما در همه زمان محبوب بوده است. طراحان این محصول، فرم آن را را در هر دوره تغییراتی کوچک داده اند.

نکات مهم در خرید بهترین عینک آفتابی مردانه

اگر شما نیز به دنبال خرید بهترین انواع مدل عینک آفتابی مردانه هستید تا بتوانید با آن استایلی شیک و جذاب داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به نکات مهم زیر توجه کنید:

جنس عینک

اگرچه عینک‌های آفتابی مردانه معمولا در جنس‌های آلمینیوم و یا پلاستیک فشرده موجود هستند، اما بهتر است که در خرید خود به کیفیت جنس عینک توجه بالایی داشته باشد و مطمئن شوید که این محصول می‌تواند در دراز مدت شما را راضی نگه دارد.

تناسب با فرم چهره

در حالت کلی فرم صورت همه انسان‌ها به ۷ دسته، گردی، مربعی، مثلثی، مستطیلی، لوزی، بیضی و وارونه تقسیم می‌شود. پس لازم است تا در خرید عینک آفتابی به تناسب داشتن عینک با فرم صورت خود توجه داشته باشید.

رنگ مو

در خرید عینک آفتابی مردانه بهتر است که به رنگ شیشه و فریم عینک توجه داشته باشید و سعی کنید عینکی را بخرید که رنگ فریم و شیشه‌های آن به رنگ مو شما نزدیک‌تر است. این امر سبب جذابیت بیش از پیشتان می‌شود.

جمع‌بندی

خرید عینک مردانه شیک و زیبا را با داشتن اطلاعات کافی در مورد بهترین انواع مدل عینک آفتابی مردانه می‌توانید تجربه کنید. علاوه بر این مورد، توجه به نکات مهم در خرید این محصول به شما کمک می‌کند تا بتوانید متناسب با نیازتان محصول خود را خریداری کنید. برای خرید انواع عینک در رنگ‌‌بندی و طرح‌های مختلف، می‌توانید به سایت اینترنتی اسنپ شاپ مراجعه نمایید.

نوشته انواع مدل عینک آفتابی مردانه اولین بار در شنبه مگ. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy