۵۹ آمار درباره خدمات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴

اخبار هوش مصنوعی

هوشیو
۵۹ آمار درباره خدمات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴

هوش مصنوعی در تمامی جنبه‌های زندگی امروز ما حضور دارد. اکنون دیگر حضور داشتن آن در تجربه مشتری (CX) تنها یک مزیت نیست، بلکه برای برآورده‌کردن انتظارات مشتریان در زمینه پشتیبانی سریع و شخصی‌سازی شده به شدت ضروری است. هوش مصنوعی با ارائه خدمات شخصی‌سازی شده به صورت ۲۴ ساعته، کمک به نمایندگان و عوامل در حل درخواست‌ها و بهینه‌سازی فرایندهای کاری برای مدیران، جنبه انسانی خدمات مشتری را تقویت می‌کند. نتیجه این امر، ایجاد تجربه‌ای کارآمدتر و رضایت‌بخش‌تر برای تمامی افراد درگیر است.

۵۹ آمار درباره خدمات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴
تیم تحریریه

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy