فراگیری بازارهای مالی با روش‌های بین‌المللی، این بار توسط استارتاپ ایرانی به نام تریدآموز

اگر برای آینده‌ی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید و قصد دارید به درآمد مطلوبی برسید، خوب است برای سرمایه‌گذاری، نگاهی به بازارهای مالی داشته باشید. هرکسی که به فکر افزایش دارایی‌های خود است، می‌تواند یک بازار مالی را انتخاب کرده و شانس خود را برای سرمایه‌گذاری امتحان کند. این بازارها بستر مناسبی برای کسب سود هستند؛ البته به شرط آ‌ن که با دانش و مهارت کافی به این حوزه وارد شوید. اگر برای یادگیری ترید و معامله‌گری در بازارهای مالی، به دنبال مرجع تخصصی هستید، همراه ما باشید تا شما را با بهترین مرجع در حوزه، یعنی آکادمی تریدآموز آشنا کنیم.

مزیت سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی جهانی

بسیاری از افراد هنوز هم سال‌های سال کار می‌کنند و با این‌حال نمی‌توانند با آنچه پس‌انداز کرده‌اند، تحول بزرگی در زندگی خود ایجاد کنند. این موضوع به این دلیل است که صرفاً بخشی از درآمد خود را در بانک نگهداری می‌کنند و همین امر باعث می‌شود تا در گذر زمان و با توجه به وضعیت فعلی ارز ملی، ارزش سرمایه آن‌ها کاهش پیدا کند. حال سوال اینجاست که برای رفع این مشکل چه باید کرد؟

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی یکی از ترفندهایی است که باعث حفظ ارزش سرمایه‌ی شما می‌شود. اگر یک بازار مالی مطمئن و کم‌ریسک را انتخاب کنید، می‌توانید دارایی خود را در آن ذخیره کنید تا ارزش آن حفظ‌ شده و از طرفی نیز با گذر زمان، از ارزش دارایی‌ شما کاسته نشود.‌ ساده‌ترین روش برای انجام این کار، تبدیل پول ملی به دلار است. حال فرض کنید که شما وارد دنیای معاملات نیز بشوید! مصلما دنیای جدیدی از فرصت‌های پیشرفت مالی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

مزیت بعدی بازارهای مالی این است که در صورت کسب مهارت کافی، می‌توانید سود قابل‌ توجهی از این بازارها به دست آورید. به در سال‌های اخیر به سبب پررنگ شدن بازار کریپتوکارنسی، اصطلاح تریدینگ زیاد شنیده می‌شود. این در حالی است که ترید تنها مربوط به معامله‌گری در بازار ارزهای دیجیتال نیست و شما می‌توانید در بازارهای مالی جهانی دیگری نیز ترید کرد. کافی است صفر تا صد ترید را از یک مرجع معتبر مثل تریدآموز یاد بگیرید تا بتوانید سوددهی خود را به حداکثر برسانید و سرمایه خود را چند برابر کنید.

اهمیت یادگیری و کسب مهارت در بازارهای مالی

همواره تردید درباره ورود به بازارهای مالی زیاد است و بسیاری از افراد ممکن است فهالیت در این بازارها را پرریسک تلقی کنند و اعتقاد داشته باشند معالمله‌گری همواره با ضرر همراه می‌باشد. درباره هر بازار مالی، یک نکته بسیار بدیهی است؛ آن هم این است که هیچ‌کس بدون علم و آگاهی نمی‌تواند حتی از یک بستر سودآور، سود کسب کند. بسیاری از افرادی که از ضرر و زیان بازارهای مالی شکایت دارند، کسانی هستند که بدون علم و آگاهی تمام سرمایه اصلی زندگی خود را وارد یک بازار مالی کرده‌اند و سپس متحمل ضرر و زیان سنگینی شده‌اند. این موضوع دقیقاً نکته اصلی ماجراست. هیچ تریدری نمی‌تواند بدون داشتن علم و تخصص، به سوددهی برسد و ضررها را دور بزند. قطعاً مسیر فعالیت شما، با دوره‌هایی ترکیب از سود و ضرر همراه است و هر سرمایه‌گذار و تریدری ممکن است دچار ضرر شود؛ اما دروس تخصصی این بازارهای مالی که در تریدآموز تدریس می‌شوند، به شما آموزش خواهند داد که چگونه بیشترین میزان سودآوری و کمترین میزان ضرر را کسب کنید.

درحقیقت اگرچه از ضرر و زیان گریزی نیست؛ اما می‌توان با تکیه بر دانش و آموزش پرایس اکشن، آن را به حداقل رساند. بنابراین هیچ‌گاه نباید بدون دانش و مهارت و صرفاً با تکیه بر احساسات وارد بازارهای مالی شده و انتظار کسب سود هم داشته باشید. اگر صرفا برحسب شانس در یک موقعیت و معامله سود کسب کنید، شک نداشته باشید که در موقعیت‌های بعدی ضرر سهمگینی در انتظار شما خواهد بود.

بهترین منابع یادگیری بازارهای مالی کدام‌اند؟

اگر می‌خواهید در بازارهای مالی موفق شوید، باید اطلاعات جامعی را درباره‌ی این حیطه کسب کنید. همچنین لازم است اطلاعات خود را به‌ روز نگه دارید تا قدم به قدم به موفقیت نزدیک‌تر شوید. اطلاعات مربوط به بازارهای مالی دائماً به‌روزرسانی می‌شوند و هیچ‌گاه نمی‌توان به اطلاعات منسوخ شده‌ی گذشته استناد کرد. شما باید به صورت مداوم اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنید تا از قافله‌ی تریدرها عقب نمانید و به سوددهی برسید.

نکته مهم درباره یادگیری بازارهای مالی این است که تقریباً تمامی منابع و مراجع معتبر این حوزه، خارجی هستند و می‌توان گفت که مرکز این علم نوین در غرب پایه‌گذاری شده است، پس شما نیز باید با مطالعه‌ی منابع غیرایرانی یادگیری خود را شروع کنید. همین موضوع، پروسه آموزش و یادگیری را برای بسیاری از افراد سخت می‌کند چون برای فهم دوره‌های تخصصی انگلیسی، باید در حد مطلوبی بر زبان انگلیسی مسلط باشید. به نظر شما چطور می‌توان این مشکل را حل کرد؟

تریدآموز؛ پلتفرم جامع ایرانی برای آموزش بازارهای مالی

از آنجایی که آموزش اصولی در بازارهای مالی اهمیت بسیار زیادی دارد و هیچ‌کس بدون داشتن اطلاعات دقیق نمی‌تواند وارد این حوزه شود و از سوی دیگر منابع این حوزه به زبان‌های غیر از فارسی هستند، آکادمی تریدآموز اقدامی قابل ‌توجه انجام داده است. این آکادمی که در حوزه آموزش تخصصی متد پرایس اکشن و بهترین سبک‌های معاملاتی بازارهای مالی فعالیت دارد، بسیاری از دوره‌های محبوب خارجی را به زبان فارسی ترجمه و حتی دوبله کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن و به زبان فارسی، ترید کردن را یاد بگیرند. هر دوره‌ی معتبری و به روز دنیا را که مد نظر داشته باشید، می‌توانید در وب‌سایت این آکادمی پیدا کنید.

این استارتاپ ایرانی، به سبب ارائه طیف گسترده‌ای از آموزش‌ها ازجمله آموزش پرایس اکشن البروکس، توانسته در مدت‌زمان کوتاهی نظرها را به خود جلب کند و از فعالین بازار نقد وتمجید‌های ارزنده‌ای کسب کند. کسانی که علاقه‌مند به یادگیری بازارهای مالی هستند، تریدآموز را به عنوان بهترین مرجع ایرانی برای آموزش ترید می‌شناسند.

چه آموزش‌هایی در تریدآموز وجود دارند؟

نکته جالب این است که آموزش‌های مجموعه تریدآموز، محدود به یک بازار مالی خاص نیست و شما در هر حیطه‌ای که فعالیت می‌کنید، می‌توانید از این آموزش‌ها بهره‌مند شوید. به عنوان مثال، علاقه‌مندان ترید در حوزه فارکس، می‌توانند دوره‌های مربوطه را در پلتفرم تریدآموز پیدا کنند. همچنین تریدرهای ارز دیجیتال نیز به بهترین آموزش‌ها را در همین پلتفرم دسترسی خواهند داشت. دنیایی از آموزش‌های برتر و از همه مهم‌تر به زبان فارسی ترجمه ‌شده و در اختیار دانشجویان آکادمی تریدآموز قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی، از این آموزش‌ها که به صورت فایل ویدئویی و متن هستند بهره‌مند شوید.

چه افرادی می‌توانند از آموزش‌های این آکادمی بهره‌مند شوند؟

باید بدانید که آموزش‌های آکادمی تریدآموز برای هرکسی که بخواهد یادگیری بازارهای مالی را شروع کند،‌ مناسب است برای این کار نیازی به هیچ پیش ‌زمینه‌ای نخواهید داشت و می‌توانید همه‌چیز را از صفر یاد بگیرید. خوشبختانه آموزش‌های آکادمی ازجمله آموزش پرایس اکشن البروکس، در سطوح مختلفی از مبتدی تا حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را فرا بگیرید. تمامی آموزش‌ها از منابع معتبر خارجی بوده و بی‌شک مرجع بسیاری از تریدرهای برتر نیز هست. اگر قصد فعالیت در هر یک بازارهای مالی نظیر ارز دیجیتال، فارکس و سایر بازارهای مالی را دارید، می‌توانید به سایت تریدآموز مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

فعالیت در بازارهای مالی بدون داشتن دانش و مهارت، می‌تواند باعث ضرر و زیان شما گردد. در این مسیر باید به دو نکته توجه ویژه داشته باشید. نخست این‌ که با سرمایه مازاد خود به معامله بپردازید و دوم این‌ که حتماً به‌ خوبی آموزش ببینید و سپس وارد این حیطه شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کس جز خودتان در برابر ضرر و زیان و حتی سودی که کسب می‌کنید، مسئول نیست.

نوشته فراگیری بازارهای مالی با روش‌های بین‌المللی، این بار توسط استارتاپ ایرانی به نام تریدآموز اولین بار در شنبه مگ. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy