بهترین و باکیفیت ترین سایت های رایگان هوش مصنوعی برای طراحی لوگو

شما دیگر نیازی به یک طراح گرافیک برای ایجاد یک لوگوی حرفه‌ای ندارید. سرویس های آنلاین‌ لوگوی هوش مصنوعی این کار را سریع و آسان می‌کنند. بهترین سرویس های آنلاین‌ لوگوی هوش مصنوعی از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد لوگوها در سبک‌ها و فرمت‌های مختلف استفاده می‌کنند. در این مقاله، ما سرویس های آنلاین‌ برتر برای تولید لوگوی با استفاده از ابزار هوش مصنوعی را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بهترین را پیدا کنید. بیشترین آن‌ها نسخه رایگان آزمایشی دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید تا رابط کاربری را برای بررسی این که آیا این سرویس برای شما و نیازهای شما کار می‌کند، تست کنید.

یک سرویس آنلاین لوگوی هوش مصنوعی چیست؟ یک سرویس آنلاین لوگوی هوش مصنوعی یک برنامه آنلاین است که به شما امکان می‌دهد یک لوگو برای کسب و کار یا برند خود با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید. این سرویس آنلاین‌ها از یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها، شکل‌ها و تایپوگرافی استفاده می‌کنند که به طور معمول در لوگوها پیدا می‌شوند، آن‌ها را با یکدیگر تلفیق کرده و سپس یک لوگویی بازگردانی می‌کنند که با لیست معیارهای شما مطابقت دارد. ابتدا، بیشتر سرویس های آنلاین‌ از نام کسب و کار شما می‌پرسند. سپس، شما باید فونت‌ها، رنگ‌ها و حس و احساس کلی و سبک لوگوی خود را انتخاب کنید. براساس این، یک سرویس آنلاین لوگوی هوش مصنوعی یک سری لوگو ایجاد خواهد کرد که می‌توانید آن‌ها را در وب، چاپ و رسانه‌ها استفاده کنید.

همه بهترین سرویس های آنلاین‌ لوگوی هوش مصنوعی می‌توانند دیدگاه شما را بپذیرند، یادگیری ماشین را اضافه کنند و یک لوگوی مناسب برای برند شما ایجاد کنند. امیدواریم که فهرست ما از بهترین سرویس آنلاین‌های لوگوی هوش مصنوعی به شما کمک کند تا پلتفرم مناسب را برای طراحی لوگویی ایده‌آل برای راه‌اندازی برند یا محصولات بعدی خود پیدا کنید.

 

Looka Logo Maker

Looka  یک سرویس آنلاین لوگوی آنلاین است که با جمع‌آوری تحقیقات بازار، لوگوی شما را ایجاد می‌کند. از شما سوالاتی در مورد صنعت شما می‌پرسد و انواع مختلفی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید یک شعار اضافه کنید تا اطمینان حاصل شود که پیام برند شما به خوبی منتقل می‌شود. پس از ایجاد لوگوی خود، می‌توانید آن را به هر تعداد که می‌خواهید ویرایش کنید. Looka از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای پیشنهاد دادن پیشنهادات مدرن برای بهبود لوگوی شما استفاده می‌کند. این امکاناتی مانند تولید ۷۵+ لوگو ، انتخاب از هفت طرح رنگ و ۳۰۰+ فونت.

پس از ایجاد لوگوی خود،  Looka همچنین به شما کمک می‌کند تا کیت برندینگ را برای پشتیبانی از آن ایجاد کنید. از کارت‌های ویزیت تا سربرگ‌ها، صورتحساب‌ها تا پوشاک، Looka  راه‌های مختلفی برای استفاده از لوگوی خود برای تبلیغ برندتان را ارائه می‌دهد.

آنچه درباره Looka جذاب است

سهولت استفاده: Looka یک پلتفرم با توانایی هوش مصنوعی است که حتی برای کسانی که تجربه طراحی ندارند، آسان است. فقط به چند سوال در مورد برند و ترجیحات خود پاسخ دهید تا پیشنهادات لوگو را تولید کنید.

کیفیت حرفه‌ای: هوش مصنوعی استفاده شده توسط Looka آموزش دیده است با استفاده از مجموعه‌ای متنوع از لوگوهای حرفه‌ای. این تضمین می‌کند که نتایجی که به دست می‌آورید، از لحاظ بصری جذاب و به‌روز باشد.

هزینه‌ای: شما فرصت دارید تا تعداد نامحدودی لوگو را به صورت رایگان تولید و پیش‌نمایش کنید. پرداخت فقط در زمانی لازم است که تصمیم به دانلود لوگوی انتخابی خود داشته باشید. این گزینه یک جایگزین اقتصادی برای استخدام یک طراح حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

سفارشی‌سازی : Looka انواع گزینه‌هایی را برای شخصی‌سازی فونت‌ها، رنگ‌ها، آیکون‌ها و طرح‌ها ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بر اساس ترجیحات خود شخصی‌سازی کنید و تغییراتی اعمال کنید. اگرچه ممکن است به همان اندازه دقیقی که یک طراحی سفارشی ارائه نمی‌دهد.

چیزهایی که می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

کنترل محدود: با Looka  ، آزادی خلاقیت شما نامحدود نیست. هوش مصنوعی طرح‌های اولیه را تولید می‌کند که می‌توانید در محدوده‌های پیش‌تعیین شده سفارشی‌سازی کنید.

نگرانی‌ منحصربه‌فرد بودن: در حال استفاده از Looka، مهم است به‌یاد داشته باشید که لوگوهای تولید شده ممکن است منحصربه‌فرد نباشند، زیرا هوش مصنوعی ممکن است عناصری از طرح‌های موجود را در بر بگیرد.

چرا آن را انتخاب کردیم

 Looka انتخاب ما برای ایجاد لوگوهای با رزولوشن بالا به دلیل رابط کاربری کاربرپسند و مجموعه امکانات گسترده‌اش است. با Looka، کاربران می‌توانند به راحتی رنگ‌ها و فونت‌ها را سفارشی کنند و در عین حال از خدمات اضافی برای وب‌سایت‌ها، کارت‌های ویزیت، رسانه‌های اجتماعی و امضاهای ایمیل لذت ببرند. علاوه بر این، Looka  در ارائه سریع لوگوهای با کیفیت بالا عالی عمل می‌کند، بنابراین برای افرادی که به یک لوگوی شگفت‌انگیز در زمان محدود نیاز دارند، انتخاب ایده‌آلی است.

برای چه کسانی بهتر است؟ اگر می‌خواهید یک لوگو برای کسب و کار خود ایجاد کنید، Looka  بهترین سرویس آنلاین لوگوی هوش مصنوعی است. این ارائه‌دهنده انواع مختلفی از مواد پشتیبانی مانند بنرهای رسانه‌های اجتماعی، امضاهای ایمیل و بروشورها را برای تکمیل لوگوی شما ارائه می‌دهد.

قیمت‌گذاری طراحی لوگو با Looka رایگان است، اما برای دانلود آن‌ها با رزولوشن بالا، می‌توانید بین دو گزینه قیمت‌گذاری انتخاب کنید: هزینه هر بار پرداخت ۲۰ دلاری یا اشتراک در طرح کیت برند، که امکان تغییرات نامحدود در لوگوی خود که مزایای اضافی مانند رسانه‌های اجتماعی و نسخه‌های کارت ویزیت را فراهم می‌کند.

DesignEVO

 DesignEVO یک سازنده لوگوی ساده و کاربرپسند است که دارای کتابخانه بزرگی از منابع است، شامل بیش از ۱۰٬۰۰۰ لوگوی پیش‌طراحی شده است. با میلیون‌ها آیکون، فونت‌های مختلف، رنگ‌های قابل تنظیم و یک سازنده گرادیان. DesignEVO  گزینه‌های فراوانی برای ایجاد یک لوگوی منحصربه‌فرد که با برند شما هماهنگ باشد، ارائه می‌دهد. پلتفرم جامع و رابط کاربری کاربرپسند آن، طراحی لوگو را آسان و موثر در نمایش برند شما می‌کند.

هنگامی که به دانلود لوگوی خود می‌رسید،  DesignEVO دو گزینه دارد. می‌توانید بین نسخه رایگان یا نسخه پرمیوم انتخاب کنید، هر دو ارائه‌دهنده به‌روزرسانی‌های مادام‌العمر و دانلودهای فایل با کیفیت بالا هستند. و اگر نیاز به نتایج حرفه‌ای دارید، DesignEVO انواع فایل‌های آماده چاپ را مانند SVG و PDF پشتیبانی می‌کند.

آنچه درباره DesignEvo  جذاب است

هزینه بصرفه : برای ایجاد لوگوهای ابتدایی یک طرح بدون هزینه ارائه می‌دهد. برای کسانی که به دنبال ویژگی‌های جامع هستند، این پلتفرم طرح‌های پیشرفته‌تری را با قیمت اقتصادی‌تر از ۲۴٫۹۹ دلار ارائه می‌دهد. این راه‌ پسندیده ای است برای تازه کارها یا کسب‌وکارهای کوچک.

سادگی کاربری: رابط کاربری آسان DesignEvo تجربه بی‌دردسری را به مصرف کننده ارائه می‌دهد. بدون نیاز به دانش قبلی در زمینه طراحی گرافیک، کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از ویژگی‌های کشیدن و رها و الگوهای آماده یک لوگو را طراحی کنند.

تنوع:  با یک مجموعه گسترده از ویژگی‌ها، مانند کتابخانه بزرگی از آیکون‌ها، فونت‌ها و پالت‌های رنگی شگفت‌انگیز بارگذاری شده است. همچنین ارائه‌دهنده گزینه‌های سفارشی‌سازی برای لوگو شما با افکت‌ها و اشکال مختلف است.

تحویل سریع: پس از تکمیل طراحی لوگو، فرآیند دانلود بهینه و سریع است. می‌توانید لوگوی خود را به صورتی که PNG، JPG و SVG را دانلود کنید.

چیزهایی که می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

کمبود اصالت: چون DesignEvo بر اساس الگوها و آیکون‌های آماده اعتماد دارد، برخی از لوگوها ممکن است بی‌اصالت یا فاقد خلاقیت به نظر برسند.

نگرانی‌های حق تکثیر: وضعیت حق تکثیر آیکون‌ها و الگوهایی که در DesignEvo طراحی می‌کنید، مبهم باقی می‌ماند.     DesignEvo همچنین از آیکون‌های پروژه اسمی (Noun Project) استفاده می‌کند که ممکن است به افزایش ابهام بیانجامد. 

فرمت‌های فایل محدود: طرح رایگان دانلود لوگو را به فرمت PNG محدود می‌کند. برای دریافت لوگو خود در فرمت‌های جایگزین مانند SVG، نیاز به ارتقاء به یک طرح پرداختی است. 

DesignEvo را به عنوان گزینه دوم برای چند دلیل انتخاب کردیم. ابتدا، این یک سازنده لوگوی آنلاین است که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شود و رابط کاربری کاربرپسند و طرح‌های با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این گزینه امکانات سفارشی‌سازی فراوان و یک کتابخانه بزرگ از الگوها را فراهم می‌کند که در بسیاری از سرویس های آنلاین لوگو وجود ندارد. علاوه بر این، DesignEvo از چندین فرمت فایل پشتیبانی می‌کند که اطمینان از انعطاف‌پذیری در استفاده از لوگو را می‌دهد.

 برای چه کسانی مناسب است؟ اگر دچار مشکل در تصمیم‌گیری برای طراحی مناسب لوگوی خود شده‌اید، DesignEVO به شما کمک می‌کند. این ابزار ساخت لوگو یک دسترسی وسیع به الهام بخش‌ها و یک کتابخانه بزرگ از لوگوهای پیش‌ساخته را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید به راحتی سفارشی‌سازی کنید. با DesignEVO، پیدا کردن جرقه‌ای از تخیل مناسب برای ایجاد لوگوی برندتان آسان است. علاوه بر این یک فایل با رزولوشن پایین را به صورت رایگان طراحی و دانلود کنید و با اعتبار دادن به DesignEvo استفاده کنید. با این حال، برای دریافت یک لوگو با رزولوشن بالا بدون اعتبار دادن و دسترسی به ویژگی‌های دیگر، باید یک هزینه  با شروع از ۲۴٫۹۹ دلار پرداخت کنید.

Wix Logo Maker

سازنده لوگوی ویکس یکی از بخش‌های مجموعه محصولات ویکس است. محصولات دیگر این مجموعه شامل یکی از بهترین سازندگان وب‌سایت هوش مصنوعی است. این ابزار راهی آسان برای ساخت و سفارشی کردن سریع لوگوی شما ارائه می‌دهد. با ابزار سازنده لوگوی انعطاف‌پذیر، می‌توانید حتی پس از تولید آن با هوش مصنوعی، لوگوی خود را به طور گسترده ویرایش کنید. سازنده لوگوی ویکس فرمت‌های مختلفی و نسخه‌های SVG برای ویرایش بیشتر ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از سازنده لوگوی ویکس به راحتی یک لوگوی منحصربه‌فرد و حرفه‌ای ایجاد کنید. این به شما امکان دسترسی به بیش از ۴۰ ترکیب پالت رنگی و صدها انتخاب فونت، از جمله فونت‌های گوگل، می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید از بیش از ۱۰۰ آیکون تمام رنگی استفاده کنید. اگر دارای منابع و لوگوهای طراحی شده خود هستید، می‌توانید حتی آن‌ها را آپلود کرده و در لوگوی خود استفاده کنید.

آنچه ویژگی متمایز سازنده لوگوی ویکس از سایر سازندگان لوگو است، قابلیت کلیک و کشیدن عناصر لوگو برای ایجاد هویت بصری است. شما کنترلی بر روی تراز و شفافیت دارید. این ابزار طراحی گرافیکی قدرتمند از هوش مصنوعی برای کمک به شما در ایجاد یک لوگوی سفارشی برای کسب‌وکار یا برند است.

چه چیزهایی را درباره سازنده لوگوی ویکس جداب است

گزینه‌های سفارشی‌سازی: سازنده لوگوی ویکس یک مجموعه قابل قبول از گزینه‌ها برای سفارشی‌سازی لوگوی شما ارائه می‌دهد، از جمله فونت‌ها، رنگ‌ها، اشکال، آیکون‌ها و طرح‌ها.

قیمت مناسب: بدست آوردن فایل‌های با کیفیت بالا و حقوق استفاده تجاری نسبتاً ارزان‌تر از استخدام یک طراح حرفه‌ای است.

برندینگ و وب‌سایت‌ها در یک مکان: ویکس اصولاً یک سازنده وب‌سایت است. با استفاده از سازنده لوگو، شما می‌توانید حضور آنلاین خود را با ساخت یک وب‌سایت با ویکس ارتقا دهید و لوگو را به طور بی‌درنگ در پروژه خود وارد کنید. 

کارایی هزینه‌ای: شما می‌توانید گزینه‌های با کیفیت لوگوی خود را رایگان طراحی و دانلود کنید. طرح‌های پرداختی فایل‌های با کیفیت بالا، حقوق استفاده تجاری و ویژگی‌های اضافی مانند کیت‌های رسانه‌ای را ارائه می‌دهند.

چه چیزهایی می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

هیچ بازنگری‌ای وجود ندارد: اگر به اصلاحات قابل توجهی نیاز دارید، باید یک طرح قیمت‌گذاری دیگر انتخاب کنید یا دوباره پرداخت کنید تا بازبینی را دانلود کنید.

کنترل خلاقیت محدود: در مقایسه با همکاری با یک طراح حرفه‌ای، شما دارای توانایی محدودتری برای تأثیر بر مفهوم کلی و اجرای لوگوی خود هستید.

سازنده لوگوی ویکس را به عنوان گزینه سوم انتخاب کردیم زیرا این پلتفرم یک رابط کاربری دوست‌دار برای ایجاد لوگوهای تجاری ارائه می‌دهد. این ابزار دارای طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و گزینه‌های قابل سفارشی‌سازی است که ساختن لوگویی که نیازهای شما را پاسخ می‌دهد را آسان می‌کند. شما می‌توانید به صورت رایگان لوگوها را ایجاد کرده و سپس فایل‌های با کیفیت بالا برای دانلود خریداری کنید. همچنین سازنده لوگوی ویکس به شما امکان می‌دهد در هنگام دانلود از فرمت‌های مختلف استفاده کنید.

Tailor Brands Logo Maker

تیلور برندز یک پلتفرم همه‌کاره است که فرایند طراحی لوگو را ساده‌تر می‌کند و ابزارهایی برای ثبت کسب و کار، توسعه وب‌سایت و ایجاد لوگو با استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. با یک پلتفرم کاربرپسند و گزینه‌های سفارشی‌سازی، تجربه‌ای یک‌پارچه و راحت را ارائه می‌دهد که متمرکز بر روی لوگو شما است. با پرسشنامه دقیق شامل سبک لوگو، رنگ‌ها، فونت‌ها و اشکال آیکون، تضمین می‌کند که لوگویی با تطابق با دیدگاه شما ایجاد شود. از بین 10+ گزینه لوگو انتخاب کنید، رنگ‌ها، فونت‌ها و سبک‌ها را سفارشی‌سازی کنید، و نسخه‌های با کیفیت بالای PNG یا JPG را به راحتی دانلود کنید.

ترکیبات مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید، نمونه رایگان بگیرید، و به طراحی کارت ویزیت و کتاب‌های برندینگ دسترسی پیدا کنید تا تجربه‌ای بهتر در برندینگ داشته باشید. تیلور برندز تضمین می‌کند که لوگویی قدرتمند با استفاده از هوش مصنوعی و با تمرکز بر روی برندینگ ارائه شود.

آنچه درباره تیلور برندز جذاب است

راحتی دسترسی: با رابط کاربری ساده و مفهومی خود، تیلور برندز به هر کسی امکان می‌دهد لوگوهای منحصر به فردی ایجاد کند، بدون تجربه‌ی طراحی.

ویژگی‌های متمایز: هر لوگوی طراحی شده توسط تیلور برندز کاملاً منحصر به فرد است. اینجا تمرکز بر روی قالب‌های آماده نیست بلکه بر روی ایجاد طرح‌هایی است که به کسب و کار شما وجه اختصاصی دهد و واقعاً برند شما را از دیگران متمایز ‌کند.

بیشتر از ایجاد لوگو: تیلور برندز فقط در مورد ایجاد لوگو نیست. این یک مجموعه کامل از ابزارها برای ایجاد هویت برندتان است؛ همه چیز از کارت ویزیت و کالاهای با برند تا ابزارهای رسانه‌های اجتماعی. اینطوری، برند شما در انواع پلتفرم‌ها به طور سازگار باقی می‌ماند.

ادغام با رسانه‌های اجتماعی: در نهایت، تیلور برندز ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که لوگو و دارایی‌های برند شما را مستقیماً با پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان ادغام می‌کند. این کار باعث می‌شود که به روز بودن تصویر برندتان در کانال‌های مختلف به سادگی انجام شود.

چه چیزهایی می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

عدم وجود گزینه پرداخت یک بار: تیلور برندز یک طرح پرداخت یکباری ارائه نمی‌دهد، که ممکن است در صورتی که فقط می‌خواهید یک لوگو ایجاد کنید بدون استفاده از ابزار و خدمات دیگر آنها مشکل‌ساز باشد.

بازبینی‌های محدود: بستگی به طرح قیمت‌گذاری شما دارد، ممکن است تعداد محدودی فرصت برای انجام بازبینی یا تغییرات در طراحی لوگو داشته باشید.

برای چه کسانی تیلور برندز مناسب است؟

اگر نیاز به یک راهکار ساده برای همه نیازهای کسب و کار خود دارید، می‌توانید لوگوی خود را با استفاده از تیلور برندز ایجاد کنید. با مجموعه جامعی از ابزارها، می‌توانید یک لوگو ایجاد کرده و آن را در جزوات طراحی مختلفی مانند کارت ویزیت‌ها و وب‌سایتها ادغام کنید. بنابراین، اگر نیاز به بیش از یک سرویس آنلاین ساخت لوگو دارید، تیلور برندز نقطه شروع عالی برای برقراری حضور آنلاین کسب و کار شماست.

قیمت‌گذاری پرداختی تیلور برندز از 2.5 دلار در ماه شروع می شود تا دسترسی به فایل‌های با کیفیت بالای لوگو، لوگوهای رسانه‌های اجتماعی و سایر مزایا. به عنوان یک مشترک، حقوق تجاری برای استفاده از لوگوها را دارید. حتی اگر اشتراک را لغو کنید، هنوز هم حقوق لوگوی خود را دارید. همچنین می‌توانید یک فایل لوگو با کیفیت پایین را به صورت رایگان دانلود کنید.

LogoAI

لوگو AI یک سرویس دهنده آنلاین لوگوی هوش مصنوعی با یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که با گزینه‌های لوگوهای متحرک و ویژگی‌های ویرایش گسترده از جمله شیب دادن آیکون، چرخش و سفارشی‌سازی رنگ متفاوت می‌شود. با این حال، گزینه‌های سفارشی‌سازی، از جمله طرح‌ها و رنگ، ممکن است بسته به سبک لوگوی انتخابی شما محدود باشد. لوگوAI  ویژگی‌های گسترده‌ای برای ایجاد لوگوی شما ارائه می‌دهد. با بیش از 50 فونت، از جمله فونت‌های گوگل، و قابلیت بارگذاری فونت‌های سفارشی، شما دارای گزینه‌های بسیاری برای سفارشی‌سازی لوگوی خود به منظور دستیابی به لوگوی مورد نظر خود هستید.

می‌توانید از هفت طرح رنگی انتخاب کنید یا از ابزار انتخاب رنگ سفارشی استفاده کنید. لوگو  AI از چندین فرمت فایل پشتیبانی می‌کند و به شما امکان دانلود نسخه‌های لوگوی متحرک را می‌دهد. به علاوه، می‌توانید طرح لوگو را تغییر دهید، از جمله جزئیاتی مانند پس‌زمینه و خطوط و ویژگی‌های بیشتر.

آنچه درباره لوگوAI جذاب است

پشتیبانی از فونت‌های سفارشی: می‌توانید فایل فونت سفارشی خود را برای استفاده در فرآیند طراحی لوگو در ویرایشگر لوگوAI بارگذاری کنید.

پیش‌نمایش سریع: لوگو AI ویژگی پیش‌نمایشی ارائه می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد ببینید چگونه لوگوهای شما در برنامه‌های واقعی ظاهر خواهند شد.

چه چیزهایی می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

بدون گزینه رایگان: بر خلاف سایر پلتفرم‌ها، لوگوAI گزینه دانلود نسخه رایگان و با کیفیت پایین طرح لوگوی تولید شده شما را بدون پرداخت هزینه ارائه نمی‌دهد.

محدودیت بر فایل‌های با کیفیت بالا: شما تنها می‌توانید لوگوی خود را در فرمت‌های با کیفیت بالا مناسب برای استفاده حرفه‌ای دانلود کنید اگر بسته‌های قیمتی حرفه‌ای تر Prof و Brand را خریداری کنید.

برای چه کسانی لوگوAI  مناسب است؟

 اگر به دنبال یک سرویس آنلاین ساخت لوگو هستید که ابزارهای ویرایش گسترده‌ای را ارائه می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا لوگو خود را به طور گسترده سفارشی کنید، لوگو AI انتخابی عالی است. با گستره گزینه‌های سفارشی‌سازی و یک کتابخانه بزرگ از آیکون‌ها، شما به راحتی می‌توانید یک لوگوی هوش مصنوعی را ایجاد کنید که به نیازهای شما اختصاص یابد. 

قیمت‌گذاری ارائه لوگو و استفاده از لوگوAI به صورت رایگان است، اما شما باید یک هزینه یک‌باره را با شروع از 29 دلار برای دسترسی به لوگوهای با کیفیت بالا، PNG‌های شفاف و ویژگی‌های اضافی بپردازید.

Designs.AI

 Designs.AI یک استودیو طراحی جامع با سرویس آنلاین هوش مصنوعی برای کپی‌ها، ویدیوها و لوگوها است. سرویس آنلاین لوگوی آن به شما امکان می‌دهد تا چندین لوگویی را که به صنعت و برندینگ شما متناسب است، ایجاد کنید. با مجموعه‌ای گسترده از کنترل‌های سفارشی‌سازی، می‌توانید به راحتی لوگوی خود را تغییر دهید، از جمله تغییر پس‌زمینه و انتخاب آیکون‌ها از کتابخانه‌ای بسیار گسترده. سرویس آنلاین لوگو توسط فونت‌های گوگل پشتیبانی می‌شود که گزینه‌های محبوب فونت برای نیازهای برندینگ شما را ارائه می‌دهد. هنگامی که لوگوی شما طراحی شد، می‌توانید آن را در فرمت‌های مختلف مانند SVG، PNG، JPG و PDF دانلود کنید.

علاوه بر این، با اشتراک ماهانه، شما می‌توانید به یک بسته کامل برندینگ و رسانه‌های اجتماعی، داستان برند و مدل‌های ظاهری دسترسی پیدا کنید.

آنچه درباره Designs.AIجذاب است

گستره‌ی گزینه‌ها: مجموعه‌ی گسترده‌ای از سبک‌ها و قالب‌های لوگو را ارائه می‌دهد، اطمینان حاصل می‌کند که می‌توانید تطابقی کامل برای برند خود پیدا کنید.

کاربرپسند:  برای کاربرانی طراحی شده است که هیچ تجربه‌ای در زمینه طراحی ندارند. به سادگی کلمات کلیدی خود را وارد کنید، یک سبک را انتخاب کنید، و رنگ‌ها و فونت‌ها را سفارشی کنید.

تولید شعارهای جذاب: همچنین شامل ویژگی AI Copywriter است که می‌تواند به شما در ایجاد شعارهایی که ممکن است با لوگو شما سازگار باشند و تأثیر آن را افزایش دهند، کمک کند.

بازبینی‌های نامحدود: با Designs.AI، شما می‌توانید تا زمانی که به نتیجه نهایی کاملاً راضی نشده اید، تغییرات نامحدودی در لوگو خود اعمال کنید.

چه چیزهایی می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

ممکن است طراحی‌ها تکراری باشد: استفاده از قالب‌های پیش‌طراحی شده Designs.AI ممکن است مخاطره‌آمیز باشد زیرا ممکن است به لوگوهایی منجر شود که به ظاهر عمومی یا مشابه سایر کسب‌وکارها باشد. این می‌تواند توانایی لوگوی شما در برجسته شدن و ایجاد هویت برند متمایز را مختل کند.

در نظر گرفتن هزینه: برای استفاده از سرویس آنلاین ساخت لوگو، شما باید برای طرح ماهانه Designs.AI اشتراک دهید که دسترسی به تمامی ابزارهای طراحی گرافیکی هوش مصنوعی آن را فراهم می‌کند. برای کسب‌وکارهای کوچک که فقط به دنبال ایجاد یک لوگو هستند، این ممکن است در طولانی مدت گران قیمت باشد.

برای چه کسانی Designs.AI مناسب است؟ اگر می‌خواهید از راحتی نگهداری تمام دارایی‌های برند گرافیکی خود در یک مکان بهره ببرید، باید در نظر داشته باشید که استفاده از Designs.AI به عنوان سرویس آنلاین ساخت لوگو مناسب است. با سازنده لوگوی کاربرپسند و پلتفرم آنلاین عالی، می‌توانید به راحتی برند خود را با استفاده از این ابزار ایجاد کنید. 

قیمت‌گذاری: مانند گزینه‌های دیگر، استفاده از آن رایگان است. با این حال، برای دسترسی به تمامی ویژگی‌های سازنده لوگو DesignsAI، شما باید برای طرح پولی آن اشتراک بخرید که با از 19 دلار در ماه شروع می‌شود. 

Hatchful Logo Maker (by Shopify)

  Hatchful از Shopify یک سرویس آنلاین ساخت لوگو رایگان است که رابط کاربری تمیز و کاربرپسندی ارائه می‌دهد. اگرچه این ابزار گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته مانند تنظیم فاصله یا بارگذاری لوگو و فونت را ندارد، اما از هوش مصنوعی برای ایجاد ترکیبات رنگ و لوگو برای برند بصری شما استفاده می‌کند. و اگر هنوز نام کسب و کار خود را مشخص نکرده‌اید، می‌توانید از سرویس آنلاین ساخت نام کسب و کار Shopify استفاده کنید. شما می‌توانید لوگوی خود را با ادغام با فونت‌های گوگل و انتخاب از طیف گسترده‌ای از فونت‌ها منحصربه‌فرد کنید. همچنین ده سبک رنگ مختلف و صدها گزینه رنگ و فونت فراهم می‌کند تا با برند شما هماهنگ شود.

آنچه درباره Hatchful جذاب است

پلن رایگان: استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچکی که با بودجه محدود کار می‌کنند، این ویژگی را جذاب خواهند یافت. این به شما امکان می‌دهد لوگوی خود را به دلخواه بارگذاری کرده و دانلود کنید بدون اینکه نیازی به هزینه پرداخت کنید.

فایل‌های با کیفیت بالا: لوگوی شما از طریق Hatchful در فرمت PNG ارائه خواهد شد، بهینه شده برای بیشتر نیازهای وب و رسانه‌های اجتماعی.

چه چیزهایی می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

سطح محدودی از سفارشی‌سازی: طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی در Hatchful کمی محدود است. احتمالاً امکان ندارد ظاهر دقیقی که برای لوگوی خود می‌خواهید را به دست آورید.

Logomaster.ai  

Logomaster.ai  یک پلتفرم تولید لوگوی هوش مصنوعی برتر است که به شما امکان می‌دهد به راحتی در فقط 5 دقیقه یک لوگو حرفه‌ای ایجاد کنید. برای شروع، ابتدا یک پرسشنامه را پر می کنید. سپس باید نوع صنعت و نام کسب و کارتان را وارد کنید؛ همچنین شعاری که ممکن است بخواهید روی لوگو بیاید، به همراه تعدادی ترجیحات در زمینه سبک و غیره. از آنجا به بعد، شما به تنوع بزرگی از فونت‌ها، رنگ‌ها و آیکون‌ها دسترسی دارید که می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی به شکل‌های بی‌نهایت ترکیب کنید. این پلتفرم با پشتیبانی کامل از فونت‌های گوگل، رابط ویرایش قدرتمندی را ارائه می‌دهد که شامل پس‌زمینه‌ها، اشکال و خطوط است.

با بیش از 100 قالب طراحی لوگو، بیش از 100 گزینه آیکون و بیش از 15 پالت رنگ پیش‌ساخته،  Logomaster.ai امکانات فراوانی را برای بیان هویت برند منحصربه‌فرد شما ارائه می‌دهد. رابط ویرایش کاربرپسند، با امکانات کلیک و کشیدن، لایه‌ها و مجموعه جامعی از ابزارهای ویرایش، تجربه ساخت لوگویی لذتبخش را تضمین می‌کند.

آنچه Logomaster.ai  جذاب است

سرعت و سادگی: فرآیند طراحی لوگو را برای تعامل کاربری و کارایی دوستانه بهینه کرده است.

انتخاب‌های شخصی‌سازی: مجموعه منصفانه‌ای از ابزارهای سفارشی‌سازی در پلتفرم به شما اجازه می‌دهد لوگوهای منحصربه‌فرد و چشم‌گیری را ایجاد کنید.

لوگوهای بدون حق کپی: از لوگوهای تازه‌خریداری‌شده‌ی خود برای هر مقصد تجاری یا غیرتجاری بدون هیچ هزینه حق کپی استفاده کنید.

چه چیزهایی می‌تواند بهبود یابد (محدودیت‌ها)

عدم وجود گزینه دانلود رایگان: به شما امکان دانلود طرح‌هایتان به صورت رایگان برای تست پلتفرم را نمی‌دهد.

محدودیت‌ها در طرح‌های قیمت‌گذاری: طرح پرداخت یکباره‌ را با شروع از 39 دلار ارائه می‌دهد، اما ممکن است در برخی موارد محدودیت داشته باشد. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید لوگو را تغییر دهید یا از رنگ‌های پس‌زمینه سفارشی بدون ارتقاء به یک طرح بالاتر استفاده کنید.

برای چه کسانی Logomaster.ai مناسب است؟ Logomaster.ai برای افرادی که می‌خواهند لوگوهای خود را به سطح بالاتری برسانند مناسب است. با Logomaster.ai، شما می‌توانید تزیینات شخصی‌شده را به لوگوهای خود اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد آنها را برای تطابق با نیازهای خاص خود به طور کامل سفارشی کنید. این یک روش عالی برای ارتقای لوگوهایتان به خارج از لوگوی اصلی و متن است. 

قیمت‌گذاری: شما می‌توانید با استفاده از Logomaster.ai یک لوگو را رایگان ایجاد کنید. یک بار طراحی انجام دهید، می‌توانید برای دانلود بسته لوگو یک هزینه یک‌باره که از 39 دلار شروع می‌شود را پرداخت کنید.

 

نوشته بهترین و باکیفیت ترین سایت های رایگان هوش مصنوعی برای طراحی لوگو اولین بار در شنبه مگ. پدیدار شد.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
Generated by Feedzy