گفتوگوی متنی یا به اصطلاح «چت» بهعنوان پرکاربردترین کانال ارتباطی میان مشتریان و مجموعههای تجاری شناخته میشود. بیش از نیمی از مخاطبان کسبوکارها، پشتیبانی متنی را بهعنوان کانال ارتباطی محبوب خود انتخاب کردند و ترجیح میدهند که پاسخ سوال خود را از طریق چت دریافت کنند. کاربران نیز تمایل دارند که جواب سوال خود را […]
نوشتههای تازه
بایگانیها
دستهها
اطلاعات
نوشتههای تازه
برچسبها
Authentication
cisco
Container
DevOps
ISE
Protocol
tunnel
VMware
VPN
آموزش
احراز هویت
ارزش پیشنهادی
استراتژی
امنیت
اهداف
بازاریابی
بخش بندی
برنامه ریزی
بودجه ریزی
توسعه
دوره
راه اندازی کسب و کار
سرمایهای
سرور
سینرژی
شبکه
شبکه سازی
شریک استراتژیک
طرح
عملیات
فناورانه
فناوری
لایه دسترسی
لینوکس
مجازی سازی
مشتری
نوآوری
همکاری
هک
کارآفرینی
کارت امتیازی متوازن
کارکنان
کانتینر
کایزن
کسب و کار
آخرین دیدگاهها